multichannel campagnes en
1-op-1 marketing

Wilt u de kracht van direct mail, e-mail, persoonlijke landings-pagina’s, sms en andere media combineren in één effectieve geïntegreerde campagne? Wij kunnen multichannel campagnes van a tot z voor u maken, versturen, meten en analyseren. Jubels biedt database services, ontwerpt en produceert alle gepersonaliseerde online en offline uitingen en verzorgt de gewenste follow-up of fulfilment. En via ons campagnemanagementsysteem kunt u real time de open rates, click through, conversie en respons monitoren. En waar nodig bijsturen. Van werken met big data tot database driven 1-op-1 marketing. Met een multichannel campagne communiceert u uiterst persoonlijk voor het hoogst haalbare resultaat.

de hoogste respons
een goed gepersonaliseerde campagne waarbij alles draait om uw doelstelling. van directe bestellingen, tot informatieaanvragen, aanmeldingen of standbezoekers. in de juiste combinatie versterken de onderdelen elkaar. Jubels ontwerpt, bedenkt, produceert en verstuurt. van brief tot sms en persoonlijke landingspagina. u hoeft alleen maar real time alle reacties te volgen om tijdig te kunnen bijsturen.

mogelijke onderdelen
mailings, e-mailings, websites, landingspagina’s, social media, sms, video, beeldpersonalisatie

dienstverlening
conceptontwikkeling, creatie van alle uitingen, projectmanagement, databaseservices, koppeling met externe applicaties, productie van, drukwerkonderdelen, handling en verzending, responsverwerking en analyse, follow-up en fulfilment

maatwerk met eindeloos veel mogelijkheden
het schema onder toont een mogelijke multichannel campagne. elke campagne is echter anders. maatwerk. soms uitgebreid en soms kort en krachtig. met een telkens wisselende samenstelling en volgorde van uitingen. precies wat nodig is voor het gewenste resultaat.

praktijkvoorbeeld: Screen Europe
gepersonaliseerde uitnodigingsmailing van 240 x 34 cm voor beursbezoek, met persoonlijke landingspagina, e-mail, herinnerings e-mail en sms. resultaat: ruim 40% conversie.

praktijkvoorbeeld: Partou Kinderopvang
mailing gericht op gezinnen binnen 5 kilometer rond 100 vestigingen, gepersonaliseerd met kaart, route, qr-code en persoonlijke landingspagina. resultaat: 2.200% roi.

Schema Multichannel campagnes